КОНКУРС за длъжността ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Областна администрация – Габрово
ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
КАКВИ СА МИНИМАЛНИТЕ И СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ, ПРЕДВИДЕНИ В НОРМАТИВНИ АКТОВЕ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
да отговарят на условията по чл. 7, ал.1 от Закона за държавния служител;
минимална образователна степен – бакалавър;
минимален професионален опит – 3 години и/или минимален ранг за заемане на длъжността - IV младши;
за заемане на длъжността се изисква специалност придобита в:
- Област на висше образование – "Социални, стопански и правни науки" в "Професионално направление" – "Икономика" – (за предимство ще се зачитат специалности свързани със "Счетоводство" и/или "Финанси").
отговаря на условията по чл. 18, ал. 1 от Закона за счетоводството.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността по длъжностна характеристика;
Организационни, комуникационни и компютърни умения;
Владеене на поне един от работните езици на ЕС;
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
КОНКУРСЪТ ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ ЧРЕЗ
Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и
Провеждане на интервю с кандидатите.
ДОКУМЕНТИ:
заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС (по образец);
декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност (по образец);
автобиография;
копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или присъден ранг (ако кандидатът има);
документи удостоверяващи компютърни умения
други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
СРОК
ДОКУМЕНТИ СЕ ПОДАВАТ ДО 17.00 ЧАСА НА 14.01.2022 Г. /ВКЛЮЧИТЕЛНО/ на адрес Областна администрация – Габрово, пл.”Възраждане” № 5 в Центъра за административно обслужване ет. 1 лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Документите може да се подават по електронен път на e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
КАКВО ВКЛЮЧВА РАБОТАТА НАКРАТКО:
Ръководство, организация, координация и контрол дейността на цялата счетоводна дейност на Областна администрация – Габрово.
Контрол на разходването на бюджетни средства.
Изготвяне на отчети и справки за Министерски съвет .
Контрол върху законосъобразното прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на счетоводството.
Издаване и осчетоводяване на първични счетоводни документи.
МИНИМАЛЕН РАЗМЕР НА ОСНОВНАТА ЗАПЛАТА ЗА ДЛЪЖНОСТТА 1200 лв.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в Областна администрация – Габрово.
Информация за конкурса ще се публикува на интернет страницата на Областна администрация – Габрово http://www.gb.government.bg/ в меню "Администрация", подменю "Търгове/Обяви/Конкурси".