РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Областна администрация Габрово

Уважаеми потребители,


Добре дошли в официалната уеб-страница на Областна администрация – Габрово. Надявам се, че тук ще откриете информацията, която Ви е потребна по най-бързия и достъпен начин.Тук ще може да се запознаете с историческото развитие на област Габрово, с природните дадености и икономическото развитие на региона.Тук ще откриете дейностите, които се осъществяват от администрацията и услугите, които предлага тя за физически и юридически лица.
Създадохме този сайт с идеята да съкратим разстоянието между гражданите и администрацията и да направим нашата работа по-прозрачна, популярна и достъпна за Вас.
Светът върви с много бързи крачки напред по отношение на информационните технологии, затова като областен управител на Е – област Габрово се радвам, че ние продължаваме да се развиваме и усъвършенстваме постигнатото, с единствената цел – да сме в полза на Вас, нашите потребители!

 

Областен управител на област с административен център Габрово

Идентификационен номер на обществената поръка при възложителя: № 2015-001

УИН в Регистъра на обществените поръчки на АОП: № 9040482

Предмет на обществената поръчка:

„Осигуряване на денонощна невъоръжена физическа охрана на тринадесететажна административна сграда – частна държавна собственост, находяща се на адрес: гр. Габрово, ул. „Брянска” № 30”

Краен срок за получаване на оферти:

17 април 2015 г., 17:00 часа

Важно! Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. При поискване, документацията се предоставя на хартиен носител на място в деловодството на областна администрация - Габрово или се изпраща на посочен от заявителя адрес за негова сметка, с включени действителните разходи за отпечатване и размножаване.

Публикувани електронни документи и информация:

документ /файл/ информация

дата на публикуване

забележка

Публична покана

03.04.2015 г.

 

Документация

03.04.2015 г.

 

Протокол

 23.04.2015 г.

 

Договор

 30.04.2015 г.

 

Задължителни приложения

 30.04.2015 г.

 

Датата и основание за

прекратяване на договора

На основание Раздел I, чл. 2 договорът е прекратен, считано от 01.01.2016 г.

 

ИЗВЪРШЕНИ ПЛАЩАНИЯ

Публикува се в обобщен вид до 20-о число на месеца, следващ месеца на извършените плащания – чл. чл.22б, ал. 4, т. 2 от ЗОП

дата

основание

размер

 01.06.15 г.

 ф-ра № 0000004402/10.08.15 г.

 1760,00 лв.

 10.08.15 г.

 ф-ра № 0000004501/10.08.15 г.

 1760,00 лв.

27.10.15 г.

ф-ра № 0000004622/27.10.15 г.

1760,00 лв.

27.10.15 г.

ф-ра № 0000004623/27.10.15 г.

1760,00 лв.

27.10.15 г.

ф-ра № 0000004624/27.10.15 г.

1760,00 лв.

15.12.2015 г.

ф-ра № 0000004720 / 15.12.15 г.

1760,00 лв.

15.12.2015 г.

ф-ра № 0000004721 / 15.12.15 г

1760,00 лв.

15.12.2015 г.

Ф-ра№ 0000004722 / 15.12.15 г.

 
 

1760,00 лв.

Идентификационен номер на обществената поръка при възложителя: № 2014-001

УИН в Регистъра на обществените поръчки на АОП: № 9035189

Предмет на обществената поръчка:

„Доставки на гориво за отопление (маркирано) на обект: сграда на областна администрация - Габрово, находяща се в гр. Габрово, пл. "Възраждане" № 5”

Краен срок за получаване на оферти:

07 ноември 2014 г.

Публикувани електронни документи и информация:

документ /файл/ информация

дата на публикуване

забележка

Документация

27.10.2014 г.

 

Протокол от 10.11.2014 г.

12.10.2014 г.

утвърден на 11.11.2014 г.

Договор

 20.11.2014 г.

 сключен на 18.11.2014 г.

Задължителни приложения

 20.11.2014 г.  

Датата и основание за прекратяване на договора

На основание чл. 12, т. 2 договорът е прекратен, считано от 28.12.2016 г.

 

ИЗВЪРШЕНИ ПЛАЩАНИЯ

* Публикува се в обобщен вид до 20-о число на месеца, следващ месеца на извършените плащания – чл. чл.22б, ал. 4, т. 2 от ЗОП

Дата

основание

размер

19.12.2014 г.  ф-ра № 1000018185 / 11.12.14 г  3854,62 лв.
08.05.2015 г.  ф-ра № 1000019232 / 02.02.15 г.  2960,18 лв.
 18.06.2015 г.  Ф-ра № 1000020595/ 07.04.15 г.  1923,59 лв.
 

15.12.2015 г.

 

Ф-ра № 1000025713 / 20.11.15 г.

 

1754,98 лв.

 

15.12.2015 г.

 

Ф-ра № 1000026196 / 11.12.15 г.

 

877,49 лв.

 

18.03.2016 г.

 

Ф-ра № 1000026952 / 19.01.16 г.

 

4263,01 лв.

18.05.2016 г.

Ф-ра № 1000028249 / 21.03.2016 г.

4424,66 лв.

21.12.2016 г.

Ф-ра № 1000034270 / 12.12.2016 г.

4307,40 лв.

 
Административни услуги
 
Обща информация за административните услуги


  Редът за организиране на административното обслужване в Областна администрация - Габрово е нормативно определен с Административно-процесуалния кодекс и Наредбата за административно обслужване. С цел подобряване на административното обслужване в администрацията са разработени следните правила:

1. Харта на клиента

2. Вътрешни правила за организация на административното обслужване

- Протокол за устно заявено искане за административна услуга

- Заявление за образуване на производство за КАО

3. Вътрешни правила за организацията на документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител в Областна администрация - Габрово

4. Мерки за защита срещу дискриминация

5. Етичен кодекс за поведение на служителите

6. Вътрешни правила за предоставяне право на достъп до обществена информация

Работното време на служителите в Областна администрация - Габрово е от 9.00 до 12.00 и от 12.30 до 17.30 часа.

телефони за връзка: 066/810 640, 810 642

Работното време на служителите в Центъра за услуги и информация е от 9.00 до 17.30 часа, като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работното време, работата на служителите продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по късно от 19.30 часа.

СПИСЪК

НА АДМИНИСТРАТИВНИТЕ УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯНИ

ОТ ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАБРОВО

Държавна собственост

 

 №

Номер на услугата в ИИСДА

Наименование на услугата

 

1

1963

Справки по регистри и книги за имоти - частна и публична държавна собственост

заявление
 процедура

2

1972

Издаване на удостоверение за наличие или липса на акт за държавна собственост на имот

или за отписване на имота от актовите книги

заявление
 процедура

3

1978

Издаване на заверени копия от договори, заповеди и други документи от интерес на физическите и юридическите лица, от архив "Държавна собственост"

заявление
 процедура

4

1979

Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността

заявление
 процедура

5

1983

Съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост

заявление
 процедура

6

2529

Заявление за издаване на позволително за ползване на лечебните растения

заявление
 процедура

   

Тарифа за таксите, които се събират по Закона за държавна собственост 

 
 
Правни и административно-технически услуги
1 2972 Издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации

заявление
 процедура

 
Регионално развитие и териториално устройство
 

1

1961

Разрешаване изработването на устройствени планове, които обхващат територии, попадащи в повече от една община или предвиждат изграждане на обекти с регионално значение

заявление
 процедура

2

1962

Издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж

заявление
 процедура

3

1966

Издаване на заповед за разрешаване или отказ за изработването на проект за изменение на подробен устройствен план, който обхваща територии, попадащи в повече от една община или предвижда изграждане на обекти с регионално значение

заявление
 процедура

4

1967

Съгласуване на идейни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение

заявление
 процедура

5

1968

Одобряване на инвестиционен проект - заснемане на извършен строеж

заявление
 процедура

6

1969

Регистриране на технически паспорт на строеж

заявление
 процедура

7

1974

Издаване разрешение за строеж за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение

заявление
 процедура

8

1975

Издаване на заповед за изменения в одобрен инвестиционен проект

заявление
 процедура

9

1976

Презаверяване на разрешение за строеж

заявление
 процедура

10

1980

Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект

заявление
 процедура

11

1981

Одобряване на технически и работни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват повече от една община или за обекти с регионално значение

заявление
 процедура

12

1984

Одобряване на частите на комплексния проект за инвестиционна инициатива и издаване на разрешение за строеж

заявление
 процедура

13

2389

Разрешаване изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива

заявление
 процедура

14

2469

Издаване на заповед за учредяване на еднократно право на преминаване/прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през имот – държавна собственост

заявление
 процедура

   

Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители

 

Общоадминистративни услуги

2

Предоставяне на достъп до обществена информация

заявление

3

Уточняване на разлики между издадено удостоверение за осигурителен доход (УП2) и данни за осигуреното лице от информационната система на НОИ

заявление

2133

Издаване на удостоверение за осигурителен стаж (УП 3)

заявление

2134

Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)

заявление

ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

 

 

1. Задължен субект по чл. 3 от ЗДОИ

Наименование: Областен управител на област Габрово

Адм.адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” № 5

Електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Телефонен номер: + 359 66 800 200

 

2. Вътрешни правила за предоставяне право на достъп до обществена информация в Областна администрация на област – Габрово

 

3. Звено в областна администрация – Габрово, което отговаря за приемането на заявленията за предоставяне на достъп до информация

Център за услуги и информация в Oбластна администрация - Габрово

Адм.адрес: гр. Габрово, пл.“Възраждане” № 5, ет. I-ви

Телефонен номер: + 359 66 810 640 ;  + 359 66 810 642

Работно време: от 09:00 до 17:30 часа

 

4. Необходими документи

Заявление по образец

Заявлението се счита за писмено и в случаите, когато е направено по електронен път, на следната електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или чрез платформата за достъп до обществена информация по чл. 15в от ЗДОИ.

 

5. Разходи по предоставяне на обществена информация

Съгласно Наредба № Н-1 от 7.03.2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация, издадена от министъра на финансите, обн., ДВ, бр. 22 от 18.03.2022 г.

 

6. Ред за достъп до публичните регистри

Съгласно Глава пета „Ред за достъп до публичните регистри, водени и съхранявани от Областна администрация – Габрово” от Вътрешните правила за предоставяне право на достъп до обществена информация в Областна администрация на област – Габрово.

 

7. Годишен отчет по чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ

8. Актуализиран списък на категориите информация по чл. 15, ал. 1 от ЗДОИ, подлежаща на публикуване в интернет, за сферата на дейност на Областна администрация - Габрово, както и форматите, в които е достъпна, съгласно чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ (тук).

Регионална среща за въпросите на трудовата безопастност и травматизъм се проведе в Габрово

Регионална среща в рамките на кампанията „Прибери се у дома след работа! Там някой те очаква.“ на Главна инспекция по труда се проведе днес в Габровската търговско-промишлена палата. Поредицата събития е посветена на превенцията на трудовия травматизъм, като дава насоки и разяснения за правилата за безопасни и здравословни условия на труд и за конкретни мерки за намаляване на рисковете от инциденти на работното място. Заместник областният управител Даниела Маринова посети проявата, която бе обявена и на провелия се под нейно председателство вчера...

прочети повече

Начини за превенция, подкрепа и справяне с насилието бяха представени на информационно събитие в Трявна

  Какви са начините да се справим с преживяно физическо и/или психическо насилие, как да разпознаем профила на насилника и кой може да ни подкрепи след подобна тежка травма бяха само част от темите дискутирани по време на първото информационно събитие, което бе проведено през изминалата седмица в Трявна. Кампанията бе реализирана съвместно между Фондация в помощ на жени, претърпели насилие- F. L. Y.  и Община Трявна с гост-лектори Габриела Гатева - психолог и д-р Елена Фичерова - адвокат. Борбата срещу...

прочети повече

Областният съвет по условия на труд прие отчета за 2023г. и плана за дейността си през 2024г.

Областният съвет по условия на труд прие плана за дейността си през 2024г. и отчета за изминалата 2023г. Това се случи днес на редовно заседание под председателството на заместник областния управител Даниела Маринова. Маринова поясни, че по повод 28 април- Международен ден на загиналите и пострадалите при трудови злополуки, в Габрово ще бъде проведена регионална среща в рамките на Националната кампания под надслов „Прибери се у дома след работа! Там някой те очаква.“, инициирана от Главната инспекция по труда с...

прочети повече