РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Областна администрация Габрово

Уважаеми потребители,


Добре дошли в официалната уеб-страница на Областна администрация – Габрово. Надявам се, че тук ще откриете информацията, която Ви е потребна по най-бързия и достъпен начин.Тук ще може да се запознаете с историческото развитие на област Габрово, с природните дадености и икономическото развитие на региона.Тук ще откриете дейностите, които се осъществяват от администрацията и услугите, които предлага тя за физически и юридически лица.
Създадохме този сайт с идеята да съкратим разстоянието между гражданите и администрацията и да направим нашата работа по-прозрачна, популярна и достъпна за Вас.
Светът върви с много бързи крачки напред по отношение на информационните технологии, затова като областен управител на Е – област Габрово се радвам, че ние продължаваме да се развиваме и усъвършенстваме постигнатото, с единствената цел – да сме в полза на Вас, нашите потребители!

 

Областен управител на област с административен център Габрово

1. TRACE – „Транснационално сътрудничество за подобряване енергийната ефективност на сгради"

 

Цел: Подобряване координацията, обмен на добри практики и трансфер на ноу-хау в сферата на енергийна ефективност на сгради, държавна собственост

Основни дейности:

Организиране на публични информационни дни „Енергийно ефективно сгради”

Изследване възможностите за прилагане на ИКТ решения за подобряване ЕЕ в сгради

Събиране на добри практики за ЕЕ в сгради

Проучване на икономическите аспекти, влияещи върху ЕЕ в сгради и възможностите за финансиране на ЕСМ

Участие в 2 транснационални визити на място за обмен на опит

Участие в 2 уъркшопа за обмен на опит

2 транснационални семинара с интерактивно игрово обучение за ефективни комуникационни кампании по ЕЕ

Провеждане на обучение на служители от ОА във връзка с ЕЕ

Анализ на регионалната политика по ЕЕ и последващи подобрения на областния план за ЕЕ

Източник на финансиране:

Програмата за транснационално сътрудничество „Югоизточна Европа”

Период на изпълнение:

11.2012 - 10.2014 - удължен до 12.2014

 

Обща стойност:

69 363,64 евро

 

2. Експертите в Областна администрация - Габрово - компетентни, мотивирани, ефективни

 

Цели:

Да се повиши квалификацията на служителите в Областна администрация Габрово за изпълнение на преките им задължения чрез участие в индивидуални обучения от каталога на Института по публична администрация (ИПА).

Да се подобри мотивацията за работа на служителите и да се благоприятства екипността чрез участие в групови модулни обучения.

Да се развият ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка.

Основни дейности:

Организация и управление на проекта

Разработване на документация и избор на изпълнители по реда на ЗОП

Индивидуални обучения в Институт по публична администрация (ИПА)

Групови модулни обучения

Дейности по информация и публичност

Източник на финансиране:

ОПАК

Период на изпълнение:

02.08.2013 – 02.05.2014

 

Обща стойност:

72 689,17 лева

 

3. Зелени инвестиции за енергийна ефективност в административна сграда на ул. Брянска 30, Габрово

 

Цели:

повишаване на енергийна ефективност в административна сграда – държавна собственост, чрез прилагане на ЕСМ с оглед значително намаляване на вредните емисии в атмосферата

Основни дейности:

Смяна на дограма
Изолация на стени
Изолация на покрив
Отоплителна система
Осветителна система и ел.инсталация

Период на изпълнение:

Септември 2012 – декември 2013

Източник на финансиране:

Национален доверителен екофонд

 

Обща стойност:

1 092 930,65 лева

 

4. Ефективна координация за стратегическо планиране и мониторинг на регионалното развитие на Област Габрово

 

Цели:

Да се подобри процеса на подготовка за планиране на развитието на област Габрово и четирите общини

Да се създадат условия за формулиране, прилагане и наблюдение на съгласувани и ефективни политики на областно и общинско ниво

Да се проучи социално-икономическото състояние в област Габрово и да се изведат приоритетните области за развитие

Да се разработи единна система за наблюдение и оценка на изпълнението на стратегическите документи в областта

Да се повиши капацитета за планиране и наблюдение и оценка на изпълнението на плановите документи на петте администрации

Да се повиши информираността и участието на заинтересованите страни в политиките, провеждани от областната и общинските администрации

Основни дейности:

Организация и управление на проекта

Подготовка на тръжна документация за възлагане по реда на ЗОП и провеждане на процедури

Проучване на социално-икономическото състояние в област Габрово и консултиране на политиките за развитие на областта

Разработване на две методологии и отпечатване на Наръчник с методологиите

Създаване на регионална информационна система за наблюдение на изпълнението на областните и общински стратегически документи

Обучения на областните и общински администрации за работа с методологиите и регионалната информационна система

Проучване опита на държава-членка на ЕС в областта на междуведомствената координация (учебно пътуване)

Дейности по информация и публичност

Одит на проекта

Източник на финансиране:

ОПАК

Период на изпълнение:

30.11.2011 – 30.05.2013

 

Обща стойност:

300 243.20 лева

 

5. По-добро обслужване чрез електронно управление в Северозападен (СЗ), Северен централен (СЦ) и Североизточен (СИ) райони за планиране

Проект, по който Областна администрация – Габрово е партнирала с водеща организация Областна администрация - Плевен

 

Цел:

Подобряване на качеството на административното обслужване на гражданите и бизнеса в региона чрез развитие на електронно управление в СЗРП, СЦРП, СИРП;

Подобряване на административното обслужване и насочването му към потребителя;

Развитие на електронното управление в областите и общините;

Предоставяне на административните услуги, свързани с управлението на държавната и общинската собственост, по електронен път.

Основни дейности:

Ре-инженеринг на работните процеси на предоставяне на административни услуги, свързани с управлението на държавната и общинска собственост, както и на предоставяните услуги по проектите на пилотните области Добрич, Ловеч и Габрово

Разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител

Изграждане на електронна област

Реализация на електронни и комплексни административни услуги по държавна и общинска собственост

Дейности по публичност и информация

Одит

Източник на финансиране:

ОПАК

Период на изпълнение:

2009-2011г.

 

Обща стойност:

1 757 426, 20 лева

 

6. Младите хора, местната власт и медиите - обединени в структурния диалог

Проект, по който Областна администрация – Габрово е партнирала на Община Дряново и Младежки клуб "Българи"

 

Цели:

Привличане на младежи от цялата страна за структурен диалог по теми, касаещи младежката политика през 2010г.

засилване участието на младите хора в обществения живот и формиране на гражданско съзнание

Повишаване доверието на младите хора към институциите

Засилване на партньорството межди младите хора и местните власти

Основни дейности:

Провеждане на национален форум-семинар

Учредяване на Областен младежки съвет с проекто-правилник за работата му и стратегия за развитие на младежките дейности

Издаване на сборник с добри практики

Отпечатване на информационни брошури при стартиране и приключване на проекта, плакати

Източник на финансиране:

Програма "Младежта в действие"

Период на изпълнение:

2010г.

 

Обща стойност:

13 835 евро

 

7. Изграждане на туристическа екопътека “Узана” в Природен парк “Българка

 

Цел:

Създаване на екопътека като нов туристически продукт за територията на Област Габрово.

Провокиране на отговорно отношение към природата и нейното опазване

Да допринесе за постигането на интегрирано регионално развитие в областта на туризма на регионално и местно ниво.

Основни дейности:

Изграждане на туристическа екопътека “Узана” в Природен парк “Българка” с дължина 3 км.

Поставяне план-схема на входната арка.

Изграждане на горско училище с класна стая.

Изграждане на индиански кът с огнище, шатри и кула и приказен кът с дървени скулптури.

Изграждане на барбекю и детска площадка.

Източник на финансиране:

ПУДООС

Период на изпълнение:

2005г.

 

Обща стойност:

125 113 лeвa

 

8. Създаване на марка Област Габрово – Пътуване в непознатото Възраждане

 

Цел:

Насърчаване на икономическото развитие на област Габрово чрез стимулиране на туристическия сектор

Основни дейности:

Създаване и промоция на локален културен туристически продукт “Пътуване в непознатото Възраждане”

Реставрация на културни забележителности и реконструкция на обществена туристическа инфраструктура, необходима за създаване и промоция на туристически продукт

Източник на финансиране:

ФАР 2001 Икономическо и социално сближаване “Развитие на културния туризъм в България”

Период на изпълнение:

2003-2005г.

 

Обща стойност:

343 145 евро

Съвети и комисии към Областен управител - Габрово

 

1. Постоянна комисия по заетост към Областния съвет за развитие

2. Областен съвет за тристранно сътрудничество

3. Областен съвет по условия на труд

4. Областна транспортна комисия

5. Епизоотична комисия

6. Областен съвет за развитие

7. Областен съвет за превенция и противодействие на корупцията

8. Областна комисия ,,Военни паметници’’

9. Областна преброителна комисия

10. Областен съвет по сигурността

11. Областен съвет за сътрудничество по етнически и интеграционни въпроси

12. Областен консултативен съвет по охрана на горите, дивеча и рибата

13. Постоянна комисия за работа с предложения, сигнали на граждани, организации и омбудсмана, свързани с дейността на териториалните звена на министерствата и на др. административни структури

14. Областен съвет по образование, наука, младежки дейности, култура и спорт

15. Областна комисия по безопасност на движението по пътищата.

16. Асоциация по ВиK - Габрово

17. Областен съвет за намаляване риска от бедствия

18. Областен съвет за хората с увреждания

19. Междуведомствената комисия за планиране и организиране на дейности по почистване на речните легла извън урбанизирана територия на област Габрово

Р Е Г И С Т Ъ Р

на декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество

за лицата по § 2, ал. 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на закона, във връзка с чл. 4, ал. 2 от Наредбата за организацията и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване конфликт на интереси

 

Входящ номер

Дата

на предаване на декларацията

 

Три имена

 

Длъжност

Вид на декларацията

Предал служител

/подпис/

Приел служител

/подпис/

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 1

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 2

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 3

Декларация по чл.35,

ал. 1, т. 4

119

03.01.2023 г.

Донка Михайлова Гутева

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

120

20.01.2023 г.

Стела Пеева

Колева

Главен юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

121

23.03.2023 г.

Мария Пеева

Ризова

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

122

05.04.2023 г.

Красимира Павлова Тотова

Юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

123

05.04.2023 г.

Мария Вълчева Хубанова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

124

05.04.2023 г.

Силвия Илиева Маркова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

125

06.04.2023 г.

Калоян Тихомиров Колев

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

126

21.04.2023 г.

Николай Тодоров Петров

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

127

24.04.2023 г.

Михаела Тихомирова Стоянова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

128

03.05.2023 г.

Диана Иванова Колева

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

129

09.05.2023 г.

Радинка Здравкова Томова

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

130

09.05.2023 г.

Милена Байчева Господинова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

131

10.05.2023 г.

Веселина Митева Георгиева

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

132

10.05.2023 г.

Христо Савчев

Башев

Младши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

133

10.05.2023 г.

Бисер Георгиев Магунски

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

134

10.05.2023 г.

Пламен Иванов

Иванов

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

135

10.05.2023 г.

Боянка Василева Тишева

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

136

11.05.2023 г.

Ирина Мирославова Семова

Главен счетоводител

-

да

(1 част)

-

-

п

п

137

11.05.2023 г.

Юлия Петрова Живкова

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

138

15.05.2023 г.

Мариела Методиева Михайлова

Специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

139

15.05.2023 г.

София Николаева Димитрова

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

140

14.08.2023 г.

Мартина Станиславова Господинова

Юрисконсулт

да

-

-

-

п

п

141

28.08.2023 г.

Мартина Станиславова Господинова

Юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

142

28.08.2023 г.

Мартина Станиславова Господинова

Юрисконсулт

-

да

(2 част)

-

-

п

п

143 02.11.2023 Иван Дончев Иванов

Специалист

да          
144 02.11.2023 Иван Дончев Иванов

Специалист

-

да

(1 част)

       
145 02.112023 Иван Дончев Иванов

Специалист

-

да

(2 част)

       

 

Няма служители с неподадени в срок декларации.

Забележка: Данните от регистъра, публикуван на интернет страницата на Областна администрация – Габрово, са съобразени с изискванията за защита на личните данни съгласно чл. 42, ал. 2 от ЗПКОНПИ.

 

 

 

 

 

Р Е Г И С Т Ъ Р 2022 г.

на декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество

за лицата по § 2, ал. 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на закона, във връзка с чл. 4, ал. 2 от Наредбата за организацията и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване конфликт на интереси

 

 

Входящ номер

Дата

на предаване на декларацията

 

Три имена

 

Длъжност

Вид на декларацията

Предал служител

/подпис/

Приел служител

/подпис/

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 1

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 2

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 3

Декларация по чл.35,

ал. 1, т. 4

80

04.01.2022 г.

Донка Михайлова Гутева

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

81

12.01.2022 г.

Марияна Пеева

Ризова

Главен специалист

да

-

-

-

п

п

82

12.01.2022 г.

Марияна Пеева

Ризова

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

83

12.01.2022 г.

Марияна Пеева

Ризова

Главен специалист

-

да

(2 част)

-

-

п

п

84

21.01.2022 г.

Стела Пеева

Колева

Старши юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

85

24.01.2022 г.

Биляна Михайлова Големанова

Главен юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

86

15.02.2022 г.

Михаела Тихомирова Стоянова

Главен експерт

-

-

да

-

п

п

87

16.02.2022 г.

Ирина Мирославова Семова

Главен счетоводител

да

-

-

-

п

п

88

07.03.2022 г.

Ирина Мирославова Семова

Главен счетоводител

-

да

(1 част)

-

-

п

п

89

07.03.2022 г.

Ирина Мирославова Семова

Главен счетоводител

-

да

(2 част)

-

-

п

п

90

26.04.2022 г.

Мария Вълчева Хубанова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

91

26.04.2022 г.

Михаела Тихомирова Стоянова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

92

27.04.2022 г.

Николай Тодоров Петров

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

93

27.04.2022 г.

Калоян Тихомиров Колев

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

94

28.04.2022 г.

Силвия Илиева Маркова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

95

28.04.2022 г.

София Николаева Димитрова

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

96

03.05.2022 г.

Мариела Методиева Михайлова

Специалист

да

-

-

-

п

п

97

05.05.2022 г.

Бисер Георгиев Магунски

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

98

11.05.2022 г.

Милена Байчева Господинова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

99

10.05.2022 г.

Радинка Здравкова Томова

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

100

10.05.2022 г.

Юлия Петрова Живкова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

101

11.05.2022 г.

Христо Савчев

Башев

Младши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

102

11.05.2022 г.

Мариела Методиева Михайлова

Специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

103

11.05.2022 г.

Мариела Методиева Михайлова

Специалист

-

да

(2 част)

-

-

п

п

104

13.05.2022 г.

Веселина Митева Георгиева

Младши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

105

13.05.2022 г.

Пламен Иванов

Иванов

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

106

13.05.2022 г.

Боянка Василева Тишева

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

 

Служители с неподадени в срок декларации:

Ивайло Карабойков – Старши специалист в дирекция АПОФУС

Цветомира Иваноав – Главен специалист в дирекция АКРРДС

Забележка: Данните от регистъра, публикуван на интернет страницата на Областна администрация – Габрово, са съобразени с изискванията за защита на личните данни съгласно чл. 42, ал. 2 от ЗПКОНПИ.

 

 

 

 

 

Р Е Г И С Т Ъ Р 2021 г.

на декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество

за лицата по § 2, ал. 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на закона, във връзка с чл. 4, ал. 2 от Наредбата за организацията и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване конфликт на интереси

Входящ номер

Дата

на предаване на декларацията

Три имена

Длъжност

Вид на декларацията

Предал служител

/подпис/

Приел служител

/подпис/

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 1

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 2

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 3

Декларация по чл.35,

ал. 1, т. 4

54

04.01.2021 г.

Донка Михайлова Гутева

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

55

06.01.2021 г.

Биляна Михайлова Големанова

Главен юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

56

08.01.2021 г.

Стела Пеева Колева

Старши юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

57

07.04.2021 г.

София Николаева Димитрова

Младши юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

58

05.05.2021 г.

Мария Вълчева Хубанова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

59

05.05.2021 г.

Радинка Здравкова Томова

Директор АКРРДС

-

да

(1 част)

-

-

п

п

60

05.05.2021 г.

Боянка Василева Тишева

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

61

07.05.2021 г.

Ивайло Иванов Карабойков

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

62

07.05.2021 г.

Силвия Илиева Маркова

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

63

07.05.2021 г.

Марияна Пеева Ризова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

64

07.05.2021 г.

Михаела Тихомирова Стоянова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

65

10.05.2021 г.

Милена Байчева Господинова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

66

10.05.2021 г.

Юлия Петрова Живкова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

67

10.05.2021 г.

Николай Тодоров Петров

Директор АПОФУС

-

да

(1 част)

-

-

п

п

69

11.05.2021 г.

Бисер Георгиев Магунски

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

70

12.05.2021 г.

Пламен Иванов Иванов

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

71

12.05.2021 г.

Веселина Митева Георгиева

Младши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

72

12.05.2021 г.

Цветомир Владимирова Иванова

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

73

12.07.2021 г.

Калоян Тихомиров Колев

Главен експерт

да - - - п п
74

19.07.2021 г.

Калоян Тихомиров Колев

Главен експерт

- - да - п п
75

29.07.2021 г.

Калоян Тихомиров Колев

Главен експерт

-

да

(1 част)

- - п п
76

29.07.2021 г.

Калоян Тихомиров Колев

Главен експерт

-

да

(2 част)

- - п п
77 29.11.2021 г. Христо Савчев Башев Младши експерт да - - - п п
78 14.12.2021 г. Христо Савчев Башев Младши експерт -

да

(1 част)
- - п п
79 14.12.2021 г. Христо Савчев Башев Младши експерт -

да

(2 част)
- - п п

Няма служители с неподадени в срок декларации.

Забележка: Данните от регистъра, публикуван на интернет страницата на Областна администрация – Габрово, са съобразени с изискванията за защита на личните данни съгласно чл. 42, ал. 2 от ЗПКОНПИ.

 

Р Е Г И С Т Ъ Р 2020 г.

на декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество

за лицата по § 2, ал. 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на закона, във връзка с чл. 4, ал. 2 от Наредбата за организацията и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване конфликт на интереси

Входящ номер

Дата

на предаване на декларацията

Три имена

Длъжност

Вид на декларацията

Предал служител

/подпис/

Приел служител

/подпис/

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 1

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 2

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 3

Декларация по чл.35,

ал. 1, т. 4

30

07.01.2020 г.

Донка Михайлова Гутева

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

31

13.01.2020 г.

Биляна Михайлова Големанова

Главен юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

32

21.04.2020 г.

София Николаева Димитрова

Младши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

34

22.04.2020 г.

Бисер Георгиев Магунски

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

35

23.04.2020 г.

Юлия Петрова Живкова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

36

04.05.2020 г.

Николай Тодоров Петров

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

37

07.05.2020 г.

Стела Пеева

Колева

Старши юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

38

08.05.2020 г.

Михаела Тихомирова Стоянова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

39

12.05.2020 г.

Марияна Пеева

Ризова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

40

12.05.2020 г.

Мария Вълчева Хубанова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

41

14.05.2020 г.

Милена Байчева Господинова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

42

15.05.2020 г.

Силвия Илиева Маркова

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

43

20.05.2020 г.

Боянка Василева Тишева

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

44

20.05.2020 г.

Ивайло Иванов Карабойков

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

45

03.06.2020 г.

Пламен Иванов Иванов

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

46

03.06.2020 г.

Биляна Михайлова Големанова

Главен юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

48

11.06.2020 г.

Радинка Здравкова Томова

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

49

11.06.2020 г.

Веселина Митева Георгиева

Младши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

50

12.06.2020 г.

Цветомира Владимирова Иванова

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

51

29.06.2020 г.

Мария Вълчева Хубанова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

53

30.06.2020 г

Бисер Георгиев Магунски

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

 

 

Р Е Г И С Т Ъ Р 2019 г.

на декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество

за лицата по § 2, ал. 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на закона, във връзка с чл. 4, ал. 2 от Наредбата за организацията и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване конфликт на интереси

 

Входящ номер

Дата

на предаване на декларацията

Три имена

Длъжност

Вид на декларацията

Предал служител

/подпис/

Приел служител

/подпис/

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 1

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 2

Декларация по чл. 35,

ал. 1, т. 3

Декларация по чл.35,

ал. 1, т. 4

1

02.01.2019 г.

Донка Гутева

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

6

12.02.2019 г.

София Димитрова

Младши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

8

17.04.2019 г.

Мария Хубанова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

9

17.04.2019 г.

Марияна Ризова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

10

17.04.2019 г.

Силвия Маркова

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

11

17.04.2019 г.

Михаела Стоянова

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

12

17.04.2019 г.

Юлия Живкова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

13

18.04.2019 г.

Биляна Големанова

Главен юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

16

07.05.2019 г.

Николай Петров

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

17

07.05.2019 г.

Милена Господинова

Главен експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

18

07.05.2019 г.

Бисер Магунски

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

20

08.05.2019 г.

Веселина Георгиева

Младши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

21

09.05.2019 г.

Стела Колева

Старши юрисконсулт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

22

10.05.2019 г.

Радинка Томова

Директор

-

да

(1 част)

-

-

п

п

23

14.05.2019 г.

Михаела Стоянова

Старши експерт

-

-

-

да

(2 част)

п

п

24

14.05.2019 г.

Пламен Иванов

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

25

15.05.2019 г.

Ивайло Карабойков

Старши специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

27

15.05.2019 г.

Цветомира Иванова

Главен специалист

-

да

(1 част)

-

-

п

п

28

15.05.2019 г.

Боянка Тишева

Старши експерт

-

да

(1 част)

-

-

п

п

 

Няма служители с неподадени в срок декларации.

Забележка: Данните от регистъра, публикуван на интернет страницата на Областна администрация – Габрово, са съобразени с изискванията за защита на личните данни съгласно чл. 42, ал. 2 от ЗПКОНПИ.

 

 

Р Е Г И С Т Ъ Р 2018 г.

на декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобито имущество

за лицата по §2, ал. 1 в Областна администрация - Габрово

по

ред

Дата

на предаване на декларацията

Име и фамилия

Длъжност

Декларация по чл.35,

ал. 1, т.1

Декларация по чл.35,

ал. 1, т.2

Декларация по чл.35,

ал. 1, т.3

Декларация по чл.35,

ал. 1, т.4

Предал служител

/подпис/

Приел служител

/подпис/

1

30.05.2018 г.

Веселина Георгиева

Мл. експерт

-

да

-

-

п

п

2

01.06.2018 г.

Мария Хубанова

Гл. експерт

-

да

-

-

п

п

3

01.06.2018 г.

Марияна Ризова

Гл. експерт

-

да

-

-

п

п

4

01.06.2018 г.

Донка Гутева

Гл. експерт

-

да

-

-

п

п

6

04.06.2018 г.

Бисер Магунски

Гл. специалист

-

да

-

-

п

п

7

05.06.2018 г.

София Димитрова

Мл. експерт

-

да

-

-

п

п

8

05.06.2018 г.

Цветомира Иванова

Гл. специалист

-

да

-

-

п

п

10

06.06.2018 г.

Николай Петров

Директор

-

да

-

-

п

п

11

06.06.2018 г.

Боянка Тишева

Ст. експерт

-

да

-

-

п

п

12

06.06.2018 г.

Ивайло Карабойков

Ст. специалист

-

да

-

-

п

п

13

06.06.2018 г.

Пламен Иванов

Ст. специалист

-

да

-

-

п

п

16

07.06.2018 г.

Юлия Живкова

Гл. експерт

-

да

-

-

п

п

17

07.06.2018 г.

Милена Господинова

Гл. експерт

-

да

-

-

п

п

18

07.06.2018 г.

Михаела Стоянова

Ст. експерт

-

да

-

-

п

п

19

07.06.2018 г.

Стела Колева

Ст. юрисконсулт

-

да

-

-

п

п

20

07.06.2018 г.

Биляна Големанова

Гл. юрисконсулт

-

да

-

-

п

п

21

07.06.2018 г.

Радинка Томова

Директор

-

да

-

-

п

п

22

07.06.2018 г.

Силвия Маркова

Ст. експерт

-

да

-

-

п

п



Регионална среща за въпросите на трудовата безопастност и травматизъм се проведе в Габрово

Регионална среща в рамките на кампанията „Прибери се у дома след работа! Там някой те очаква.“ на Главна инспекция по труда се проведе днес в Габровската търговско-промишлена палата. Поредицата събития е посветена на превенцията на трудовия травматизъм, като дава насоки и разяснения за правилата за безопасни и здравословни условия на труд и за конкретни мерки за намаляване на рисковете от инциденти на работното място. Заместник областният управител Даниела Маринова посети проявата, която бе обявена и на провелия се под нейно председателство вчера...

прочети повече

Начини за превенция, подкрепа и справяне с насилието бяха представени на информационно събитие в Трявна

  Какви са начините да се справим с преживяно физическо и/или психическо насилие, как да разпознаем профила на насилника и кой може да ни подкрепи след подобна тежка травма бяха само част от темите дискутирани по време на първото информационно събитие, което бе проведено през изминалата седмица в Трявна. Кампанията бе реализирана съвместно между Фондация в помощ на жени, претърпели насилие- F. L. Y.  и Община Трявна с гост-лектори Габриела Гатева - психолог и д-р Елена Фичерова - адвокат. Борбата срещу...

прочети повече

Областният съвет по условия на труд прие отчета за 2023г. и плана за дейността си през 2024г.

Областният съвет по условия на труд прие плана за дейността си през 2024г. и отчета за изминалата 2023г. Това се случи днес на редовно заседание под председателството на заместник областния управител Даниела Маринова. Маринова поясни, че по повод 28 април- Международен ден на загиналите и пострадалите при трудови злополуки, в Габрово ще бъде проведена регионална среща в рамките на Националната кампания под надслов „Прибери се у дома след работа! Там някой те очаква.“, инициирана от Главната инспекция по труда с...

прочети повече