Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване.

Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:

  • Лесен достъп и удобства  в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
  • Добра информираност, бърза и лесна комуникация

Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:

  • на място в ЦАО
  • пишете ни на имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
  • обадете ни се на телефон: 066/810-640; 066/810-642

Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО    

Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор     

Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате

Всяка година, до 1 март в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван    
•    годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с: 
•    получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
•    резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
•    предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване

 Харта на клиента